tisdag 16 juni 2009

lomma-dag.

Som sagt, va tidig uppstigning idag, mindre trevligt.
Har varit i Lomma hela dagen, en massa på hundungdom och sen klipp och sling hos Johanna.

Imorgon blir det hässleholm för att besöka apoteket och hämta ut pillerna. Kanske även kolla efter ett par nya solglasögon :)
Ska även ringa OnOff och fråga hur det går med min mobil, har varit inne länge nu och min lånemobil funkar inte heller till 100% Jag och tekniska saker fungerar inte tillsammans.

Klockan 15.50 är det doktorn som gäller, ska göra laktosintoleranttestet imorgon. Ska bli skönt att få svar. Jag hoppas att det blir positit, haha, endast eftersom då vet jag det säkerligen. Har ju blivit mycket bättre nu när jag har ätit mat utan möjlk och laktos så det vore konstigt om testet visade negativt.

Ska nog ut med mollis nu och sen ta en liten ci**ilih000ding.

[och fyfan vad jag hatar dig ditt äckliga aber]