fredag 12 juni 2009

SOMMARLOV :)

I torsdags städade vi hela hundstallet på skolan, mycket mer gjorde vi inte, men det räckte, haha :) Hade lite mys med Kinga och Lina på kvällen, såg på en chillifilm, nicebaice :)

Hade "skolavslutning" igår, inte så värst mycket folk, rektorn bjöd på tårta och sen följde vi med in på UBC där självaste rektorn hängde upp och ner i ribbstolarna, haha :)

SÅ NU HAR VI SOMMARLOV! WIHO! Skönt som fan, har varit riktigt efterlängtat, men kommer sakna alla här, åh, baksidan med internatlivet, att vara en stor familj som sen övergår till liten...

Mamma kom och hämtade allt och mOlla så ska jag och några kunde dra ner till byn och kolla på när treorna gick ut, det är ju första "kullen" som går ut denna linje! Överballt :D

Fyfan vad lamt det är att ta studenten i Örkelljunga, det säger jag bara, haha. Jag vill verkligen inte ta studenten där, haha, shitness.
När jag kom hem stack jag och Matilda in till Kristianstad och kollade på Baksmällan, den var inte så bra som jag trodde tyvärr men men... Tack för en trevlig kväll sötnos :)

Puss

Inga kommentarer: