måndag 8 juni 2009

Skolkis med knullruffs :D

Dessiré Fosrbrand har varit busig idag, hon har skolkat lite för mycket, haha ;)

Jag var två sekunder ifrån att stanna i sängen imorse, men ändå så gick jag upp, vilket jag inte hade behövt... När vi kom till matten hade vi inget att göra, så vi fick gå hem igen och då drog jag tvp slutsatser:
1. Nästa lektion var svenska, då skulle vi bara fika.
2. Lektionen efter det var engelska, och där lär vi aldrig oss något...

Så vet ni vad jag gjorde? Jag tog min underbara data och la mig i sängen. Fick x antal sms, satte sedan på en film, när ögonlocken började falla fram och tillbaka så ställde jag klockan på halv tolv och somande sedan gott, mihi. Så underbart skönt, och jag hade inte ens skuldkänslor för skolket heller, haha :) När jag somnade drömmde jag om Charlotte och att typ jag kvävdes, det va dock mindre skönt men fi fan va skönt det va :)
När jag sen vaknade gick jag till kockis och åt lunch, senstack vi in till idrotten där det va badminton. Jga rokade dock inte ens fixa mitt vanliga knullruffs som jag har på alla morgnar så jag kom in så på idrotten, haha, jag bryr mig inte längre, haha, mycket fint! Höhö :D Dock lite pinsamt när typ Gustav som man hade varit på fest hos för någon vecka sen kommer in, haha...

Har resten av dagen gjort min rapport till historian om digerdöden... Är klar med den nu, ska bara skicka den till Dan och sen är det bara att hoppas. Om han tyckre jag har gjort bra ifrån mig på den så blir det ett VG i historia, vill, vill, vill!
Idag sa Peter till mig på idrotten att han tyckte det va synd att jag inte hade valt Idrott och hälsa B, jag hade lätt kunnat få bra betyg i det. Och jag kommer ihåg att jag ville välja det men tillslut så struntade jag i det, och det känns lite bajs nu i efterhand faktsikt, men ja, kul med kompilmangen ändå :)

Nehepp, åh, ingen historia imorgon! Skönt som fan, första lektionen börjar 12.25, nice som fan :D

Nu ska jag krypa ner i min varma säng tillsammans med mollsan och fortsätta läsa Harry Potter... Måste läsa ut den innan den kommer på bio, har typ halva boken kvar men måste göra det, har gjort så med alla andra Potters ;)

Puss

Inga kommentarer: