söndag 26 juli 2009

veckan som gått.

Såhär på söndagskvällen är det kanske dags att uppdatera om veckan som gått? :)

Jag har nu varit på två lektioner hos tt, TrafikTeamet, och det har gått riktigt bra, kommer gå på två stycken till innan skolan börjar så jag har det överstökat, skönt.
Har trimmat Molla som tusan också denna veckan och hon har börjat bli riktigt fin, nöjd som fan (: Ska trimma henne lite till denna veckan för på torsdag ska jag till Petra sen åker vi med husvagnen på fredag och på lördag ska vi ställa ut i Kalmar :)
Sen vet ni ju också att jag har tävlat agility, i torsdags gick det övernaturligt bra och igår så diskade jag mig.

Har även varit inne en sväng i Kristianstad i veckan och köpt en ny snygg Adidas väska, mycket fin :*
I veckan har jag haft mycket sällskap av Matilda, det tackar vi för :) Erika har även varit här ikväll. Tänk vad glad jag är över att jag har er (: <33

Puss

Inga kommentarer: