måndag 27 juli 2009

Blogginlägg nummer 300!

Idag heter jag Emelie, är 18 år, har pojkvän och bor i Kristianstad, haha :)
Det var i alla fall vad jag hette klockan 2 i Hässleholm idag. Jag tycker inte om blattar som flirtar med mig, och nej jag är inte rasist ;)

Har passat farmors hund Vilma idag, klirr i kassan, mums.
Trimmade Molla sen när jag kom hem så nu ska jag inte pilla på henne förren på onsdag igen.

Imorgon blir det en stund i stan med mamma som för övrigt kom hem idag innan jag ska in till körskolan på teorilektion. Efter den så har jag bara en vanlig lektion kvar och sen en praktisk fordonslektion :)

Ska även ta emot min första "kund" imorgon, har ju satt upp lappar om att jag klipper klor och fixar lite hit & dit så nu ska det sättas igång :) Ska även hjälpa en på onsdag, hoppas på ännu fler (:

Nehepp, nu ska jag göra mig i ordning för att sen gå ut med Molla och Matilda :)

Puss

Inga kommentarer: