måndag 20 juli 2009

tjosan plosan.

Fullbokad vecka framöver;

Tisdag; Lektion på körskolan + farmor fyller år.
Onsdag; Trimma Molla + Lektion på körskolan.
Torsdag; Tävlar på Snapphanefejden med Molla i hoppklass 1.
Fredag; Trimma Molla...
Lördag; Tävlar på Snapphanefejden med Molla i agilityklass 1.
Söndag; Trimma Molla...

Som ni ser så blir det en massa trimmning med det är ett ont måste för den 1:e augusti är det Airedalespecial i Kalmar och då måste hon vara snygg sen rullar det på med ngr utställningar hit och dit.
Jag är dessutom själv med hundarna hemma nu från och med onsda till typ ngn dag nästa vecka så vill ni sällskapa är det fritt fram (:

Tyvärr blir det nog ingen helsingborgsfestival för min del, kan inte lämna hundarna ensamma så
länge, men man vet ju inte, jag kanske fixar det i sista hand, jag brukar fixa det mesta fast sista tåget går halv tolv hem känns lite lagom kul ;) Men men, vi får se vad som händer (:
Funderar på att ut och köra lite med mamma nu, får väl ta ett litet snack med henne ;P

Puss

1 kommentar:

Eleonor sa...

Mjo, volvo är en riktgit bra hund bil., Men man får dock inte så mkt för pengarna. Om man tex köper en ford mondeo för samma pris får man faktiskt en mycket bättre bil. Så jag får se lite vad jag ska göra. :P
Exakt, jag behöver en manuell bil för att kunna övningsköra. ;)