torsdag 23 juli 2009

Felfritt och ODISKAT hopplopp! :D

Hör och häpna! Molla gjorde ett odiskat och felfritt hopplopp idag!
Jag är glad som tusan :D
Dock fick vi tidsfel, typ 20 sekunder eller något, men det gjorde inte mig ett dugg, jag är superduperglad :D Haha, andra tänker på att dem ska få pinna och höga placeringar, jag är glad om jag får odiskade lopp (än så länge), haha, lite småkul ;)
Jag är meganöjd med min skruttis, och jag kan tala om att idag kände jag mitt adrealin pumpa! När jag var på sista racksträckan så kom först långhoppet och sen däcket, och det ända jag tänkte var; ta nu däcket, ta nu däcket, för allt i världen... Haha, men Molla tog det och sista hopphindret ut och puss på dig så bäst du var :D

Man brukar säga tredje gången gillt och idag var faktiskt den tredje gången jag och Molla tävlade ;)
Det var 72 starter, och 48 körde hela banan och jag kom på 38:e plats, så jag var ju inte sist heller :D

Sen ska vi gratta Ingrid som tog en pinne med Tilla i hoppklassen också :D <3

Åh, jag är jätteglad, men det kanske ni har förstått :)
På lördag ska vi tävla igen, fast i agilityklass, då hoppas vi på en liten repris från idag, det hade suttit fint ;) Men man ska inte ta ut något i förskott, vem vet, det var kanske bara idag som hon tyckte det var kul? ;P
Vi får hoppas på det bästa i alla fall och om inte annat så får jag tänka tillbaka på idag ;)

Klofkullas Charisma <3

Inga kommentarer: