onsdag 24 september 2008

Plugg & skolfoto.

Jaha...
Igår så gjorde jag bara halva mitt matteprov, så resten kommer på måndag, hoppas jag kan plugga lite till tills dess...
Men känns rätt så omöjligt om jag ska vara ärlig, för jag har;
-Matteprov på måndag
-Historiaprov på tisdag
-Svenskprov på onsdag

Och sen ovanpå allt ska jag på styrelsemöte på tisdag kväll, gosh.
Känns ju bra? -Nej.

Och imorgon har vi prov i naturkunskap, bull. Kan en del hoppas jag, men ska snart plugga vidare, skulle bara blogga för er skull ;)

Just det, igår kom både Natali, Ingrid och Karl hit en sväng, trevligt :) Tack för sällskapet :*

Idag har vi tagit skolfoton. Till en början så fick dem problem med ljuset och allt, men vi fixade det med hjälp av Ronja och mitt påslakan, hehe ;)
Jag hoppas att jag blev något bra i alla fall, känndes lite så också som tur va, men sen vet man ju aldrig när man får bilderna i handen ;P
Efter plåtningen gick jag en sväng med Molla och annat folk, och därefter så typ lite plugg och mat.
Har fortfarande inte packat upp allt sen flytten, blir väl uppackning i helgen kan jag tänka mig, FÖRUTOM PLUGG...

Nej, nu ska jag studa vidare,
puss.

Inga kommentarer: