fredag 26 september 2008

Fredagsstäd.

Sura miner & inga gensvar. Det är inte mitt fel alltihopa... Men det känns ju som ni tror det, tyvärr :(
Har varit hunddag idag, inte gjort något speciellt mer än typ kollat film som jag för övrigt inte föstod typ...
Efter skolan var det städning av hundstallet, jag, Sofia och Mikaela städade alla allmäna utrymmen så nu behöver ju inte jag göra det på ett tag i alla fall, skönt det.
När vi va klara med det så tog jag Zippo, sen fick Sofia ta Molla o Nacha så gick vi en sväng tillsammans med Miki. Först ville Zippo typ rida på mig varje meter halva första rundan men sen gick det ganska bra faktiskt, tur det ;P
Och efter det gick jag in med pippolino till Natali, sen gick jag ner till stugan och började diska udan det som stod framme här. Och nu har jag precis städat mitt rum och allt är klart nu :) Dock skulle jag ha behövt byta lakan och svabbat golvet men det gör jag inte förrens Molla är klar med sitt löp. Känns inte så lönt precis. Tycker jag har varot duktig i alla fall :D

Tomas ringde precis, fan alltså, dags att säga ngt till honom kanske? Confused.

Ikväll blir det antagligen en sväng till Ängsstugan I think och imorgon så blir det bak med Natali :D

Nu ska jag laga mat :) Makaroner och bacon, det va längesen ;*

Puss

1 kommentar:

Fanny sa...

Tack för ikväll vännen!
Berätta för tomas, för attans!