tisdag 23 september 2008

Flyttat.

Haha, måste bara tillägga en sak, Fanny sa typ NIET, NIET, NIET hela tiden under lördagsnatten, hahaha ;D
Igår va det en allmän skoldag.
På eftermiddagen så kom Sofia's mormor och skulle lämna Nacha, och då hjälpte hon till att flytta alla våra saker från Sjöstugan till Åstugan. Tack och lov att hon va här och kunde ta sakerna i bilen för annars hade vi fan aldrig blivit klara.
Så nu har både jag och Sofia flyttat... Mig själv kan jag bara stå till svars för, och jag har flyttat p.g.a att jag måste ta tag i mina läxor och allt annat med skolan plus saker och ting som inte borde nämnas här.
På kvällen kom ialf Natali ner en sväg hit, tack för det :) Gjorde mig lite glad i hjartat :*
Synd att folket bara reagerade som dem gjorde, eller ja, det kanske är bra, jag vet inte, men strunt i samma. Dem som är riktiga vänner borde stå kvar vid min sida och ställa upp, vi får väl se.
Allt ligger i en enda röra på mitt rum just nu, eller ja, jag har slängt ut halva rummet i studierummet, hehe ;)
Inatt gick jag till sängs vid halv tolv, sen vid tolv fick jag fullständigt damp på ventilen i rummet så då gick jag upp och stoppade in plastpåsar i den. Vid halv ett hade jag fortfarade inte somnat så då gick jag upp ännu en gång och tog sömntabletter, och därefter nannade jag. Och sen upp då igen 06.20...
Det är nog drf jag är så trött som jag är idag, somnade nästan på Historia lektionen alltså, och skallepär besöker mig idag också, gosh.
Men jaja, idag blir det ännu mera uppackning och en helvetes massa plugg.

Nu ska jag snart få mat av Fia sen har vi engelska.

Puss

Inga kommentarer: