fredag 5 september 2008

Fuckthisshit.

Såg ni IDOL nu då? ;) Han är ju allt bra tramsig, men vafan ;D

Efter programmet kom Charlotte ner till stugan med både ris och ros om ni förstår.
Hon talade nog med mig i enrum i en halvtimme tror jag och det slutade med tårar.
Efter det skulle jag ut med Molla, så jag gick ut med henne men han inte långt förrens Natali ringer och övertalar mig att komma upp till henne.
När jag väl va där så tröstade Natali mig, men tårana fortsatte ju att rinna.
Så där låg jag och grät i hennes famn...
Usch, detta känns verkligen fruktansvärt.
Tack Natali, du betyder mycket för mig och glöm aldrig att jag älskar dig <3

Har varit off hela dagen, jag vill verkligen inte ha det på detta viset, men det behövs väl :'(

Nej, nu ska jag snart iväg för att hämta Rebecca på stationen sen imorgon åker vi till Liseberg :)

Puss.

Inga kommentarer: