torsdag 25 september 2008

Jao :)

Hur det gick på naturkunskapen idag? Mjo, måttligt, men det kändes faktiskt ganska meningslöst att ha pluggat så mycket som jag gjorde när inte ens typ just dem frågorna kom. Men ja, jag hoppas det gick bra för mig...
Just det! Jag skrev fel igår i bloggen, var för trött, jag har två prov på måndag (svenska och matte) och sen ett på tisdag (historia)...
När vi kom hem från skolan så gick jag och Kalle en långpromenad, på 1 timme och 5 minuter närmare bestämt ;) Skönt att gå med bara Kalle för en gångs skull, hihi ;)
Och just det, där va en som körde på en huggorm när vi va ute och gick, sen så trampade Karl på den, läskigt och äckligt >.<
Nästan direkt efter så kom Natali ner och hälsade på och lagade mat med Petro.
Sen blev det en sväng till Sjöstugan för att kolla Max tass och Daddy's klor.
Därefter så ringde Fanny och sa till mig att skynda mig tillbaka till stugan, so I did it :)
Sen står dem (Ingrid & Fanny) i dörren och sjunger blinka lilla stjärna för mig och Sofia, hihi. Gulligt :) Och så fick jag massor med tuggummi och pennor av Fanny, hehe ;) Tack så mycket för att ni kom och gav mig ett skratt denna kväll, det behövs :) <3
Och Fanny, det gör inget att du inte kom igår, sånnt händer vafan :) Jag tycker om dig lika mycket för det :) <3
Dock glömde ni kolla mitt rum, men det gör ju inget, det kan vi ta en annan dag, det är det minsta problemet ;P

Imorgon är det hundlektion, och jag stannar i helgen på skolan för er som vill veta :)

Puss på er som läser bloggen :) <3

Inga kommentarer: