tisdag 30 september 2008

Möte...

Usch ja, bara pluggande... Det är det som gör mina bloggar tråkiga :)

Igår va som sagt mamma här och lämnade en del saker, sen åkte vi och handlade. Jag körde, och det känndes faktiskt att det va ett tag sedan. Så nu är både kyl, frys och skafferi väl påfyllt :')

Idag hade vi Historiaprov, gick väl hyffsat, eller det är vad jag hoppas på i alla fall... Och eftersom jag satte uppe till prick 00.00 inatt och pluggade så hoppas jag att det ger något ;O Sen fick vi vänta en hel timme innan taxin kom, drygt.

Efter skolan va jag, Malin & Sofia på styrelsemöte för Sydskånska Kennelklubben. Haha, det va nog det mest roliga och oseriösta möte jag någonsinn varit på, haha ;P

Nu tänkte jag bädda ner mig och sen se film, the lake house.

Puss och nattinatti :)

Inga kommentarer: