tisdag 29 juni 2010

S o m m a r !

Nu är sommaren verkligen här! :)
Det har jag bevis på, jag liknar mer en kräfta än en hederlig svensk...
Brännan gör ont som attan kattan, men blir desto snyggare när den lägger sig och ävergår till brun, mamma kallade mig förresten neger igår, jag tar det som positivt ;)

Förutom att jag har solat för mycket för mitt eget bästa så jobbar jag, denna veckan har jag inte så mycket, men däremot så jobbar jag hela nästa vecka (inklusive helgen)förutom torsdag, men pengarna sitter fin fint sen! (:
Man känner sig ganska viktig på något sätt när man delar ut mediciner till höger och vänster, tar upp pennan ur fickan och signerar på medicineringslistorna, känns bra faktiskt (:

Just nu snurrar det 98012803 tankar i mitt huvud, varför ska det vara så komplicerat? Jag vet bara vad jag vill, och ditt kan jag inte styra över.

Inga kommentarer: