onsdag 16 juni 2010

SOMMARLOV! :)

Nu ska ni få ett litet inlägg...

Sommaren har kommit! (I alla fall för idag) Det har varit sol hela dagen och det har varit vindstillla, perfekt väder för att sola, mums :*

Jag har gjort en masss på mina lediga dagar,
-Lämnat in min balklänning på kemtvätt (champangeflodar)
-Varit på banken med alla småmynt
-Skickat tillbaka min älskade Arrak outdoor jacka somm var alldeleds för stor
-Tömt rummet i Örkelljunga
-Lämnat in mitt armband som jag fick när jag döptes så kedjan kan förlängas
-Gått på en deligationsutbildning så jag får medicinera

..och en massa annat.

Ikväll har vi grillat här hemma och just nu sitter jag och lyssnar på låten som Tommy Nilsson gjorde till Pripps Blå reklamen, mys till tusen . Nu saknas bara sällskapet, men det dröjer inte länge till :*


En bild på min balkänning som Felicia Gartz har tagit, är den inte underbar? :*

Inga kommentarer: