söndag 13 juni 2010

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN?!

Jag har nu gått i skolan i tolv år.
Jag har tagit stdenten och jag fattar det knappt.

Ni förstår inte vilken härlig känsla att gå där med plakatet i handen och få tuta & skrika så mycket man bara kunde. Att få sjunga "för vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra!" var något av det bästa jag har någonsin har gjort.

Champangefrukosten, middagen, utspringet, studentfirandet och partajaandet i Lund var helt perfekt.

Nu när jag sitter här och tittar tillbaka på allt vi har gjort under tre år tillsammans, vi i NP07 så gråter jag en skvätt, fy vad jag kommer att sakna allt.
När jag sprang ut och fick en blommor & nallar av Isak och Eleonor så grät jag också. Att människor kan betyda så mycket för en kan man inte tro.

Jag har fått underbara studentpresnter, smycken, nödvändiga vasar & gratängformer, en efterlängtad Arrak outdoor jacka och mycket mer :)

Nu kommer det en liten bildboom (klicka på bilderna så får ni se den i större format):


På champangefrukosten (:


I matsalen, jag & Natali.


Mitt i blåset! ;D


Jag gömmer mig men ni ser plakatet ;)


Eleonor & jag, den personen som jag kommer sakna mest av alla, fy! :*


NP07, jag saknar er redan!

1 kommentar:

DcastEye sa...

GRATTIS!
Hade gärna kommit, om nu inte Fredrik fått samma dag. Fast det ser ut som att du hade kul med ^^