lördag 26 juni 2010

Fullt ös medvetslös!

Fullt ös medvetslös!
Det är verkligen rätt ord för den senaste veckan...

Vi kom hem från Jönköping i måndags natt med blandade resultat, men en hel del bra. Vanna blev champion & Lykka vart BIR-valp alla tre dagarna, visserligen ensam tävlande men domarna tyckte hon var lovande :)

I tisdags hade jag besök här hemma och sällskapet var toppen. Vi solade, gick en mysrunda med Molla, kollade på en skrattretande film och hade det mysigt som attan :*

Jag fick tyvärr inte sova länge på onsdag morgon, klockan 9.00 var det avfärd från Vinslöv vidare mot Danmark.
I torsdags var det dags för World Dog Show och Amina som jag ställde blev 4:a bland 11 stycken öppen klass tikar, inte illa! :)
När utställningen var över för vår del och jag hade inhandlat 168 dentasticks begav vi oss hemmåt, efter 5 timmars bilkörning var jag duktigt trött så jag joinade kuddarnas party ganska direkt efter att jag hade kommit hem.

Morgon efter (igår) ringde klockan 05.45 och klockan sju var de dags för att infinna sig på Sjögläntan för första arbetspasset denna sommaren. Det var helt okej och inga större misstag gjordes. Jag gav inga vårdtagare tabletter men det har jag i alla fall utbildning för när det gäller :)

När jag slutade jobbet cyklade jag hem och somnade en timme på soffan. Det var skönt som tusan och att stiga upp sen igen var hemskt. Jag begav mig till Kristianstad där vi firade midsommar hemma hos mina kusiner. Det var en trevlig kväll med skratt & mys.

Lite bilder sen midsommarafton;


Ingrid & en efterlängtad kusin vid namn Linnea!


Lika barn leker bäst. Emma & Ingrid :)

...självfallet så laggade det satan när jag skulle ladda upp bilder så jag fortsätter en annan dag då ni förhoppningsvis kan få se ngn bild från Världsutställningen också :)

Nu sitter jag här, vaknade halv tre idag och har därefter sprungit en runda, träffat Erika, trimmat Molla, satt upp studsmattan med bror och varit på en promenad.

En händelserik vecka, inte sant?

Inga kommentarer: