tisdag 6 juli 2010

Inget luktsinne...

Det där med mitt beronde av nässpray alltså...
Det går bättre & bättre, är inte lika täppt så ofta nu, får ju snyta mig då och då, men som sagt, nästäppan är inte alls lika farlig (:
Men tack vare att jag har varit en idiot (i detta fallet har jag faktsikt varit det), så känner jag knappt någon lukt om jag inte står riktigt riktigt nära (och ibland hjälper inte ens det) eller så måste det lukta riktigt starkt.
Om man kan spraya sönder sina luktglober så har jag gjort det, det är jag bombsäker på.

Jag är trött som en nattuggla är på dagen (kan man säga så?), sprang när jag kom hem från jobbet idag och gick en runda med Molla sen somnade jag på soffan i en halvtimme, überskönt. Jag har jobb hela veckan, även helgen, dock har jag en ledig dag på torsdag (om de inte ringer och kallar in mig, inte helt ovanligt...) och den ska jag spendera tillsammans med Matilda i Åhus där vi ska sola & bada till tusen, det ska NJUTA av kan jag tala om! :*

Om en kvart ska jag hoppa i säng, imorgon blir det jobbet och därefter kommer en cairnterrier hit för att bli trimmad, fullt upp? Jajamensan!

Inga kommentarer: