måndag 19 juli 2010

Bästa helgen på länge (:

Har haft en grymt härlig helg (:

I fredags var vi ett gäng från skolan som samlades hemma hos mig och åt taccos, därefter blev det förkrök och sen bar det av in till Kristianstad. Vi hade sjukt kul, musiken var helgrym hela natten och vi dansade så vi nästan stupade, beställde en cider/öl då & då för att behålla det goda, skrattade gjorde vi hela tiden och sjöng oss hesa. Kvällen avlslutades med ett dopp i Vinslöv fontän, you name it baby!

Jag har faktsikt inte ord för hur kul jag hade det i fredags, vi gled igenom hela kvällen och hade det mer än underbart. Jag vill tillbaka så vi får se till att göra en repris någon dag! :)

Min blogg vill inte riktigt ladda upp bilder så ni får klara er utan, tycker lite synd om er för de är faktiskt riktigt sköna bilder, haha!

I lördags nyktrade vi till, på kvälleb begav jag, Matilda & Elin oss in till Ktown igen och åt gott på House Og Bagels, mums!

Denna helgen har varit helt underbar, svårslagen är förnamnet.

Inga kommentarer: