måndag 22 februari 2010

Bal-och studentklänning fixad! :D

Det blev ingen träning för min del i lördags, jag kunde inte ta mig dit, denna bajssnö alltså, attsingen vad det är alldeles för mycket av den nu...
Vårt tak i vardagsrummet har en fet fläck, snön har kommit igenom helt enkelt, riktigt illa. Så mamma har fått vara uppe på taket ikväll och röjt undan.
Det var precis vad jag och Matilda gjorde i lördags natt, skottade snö på taket, haha, en udda ideé men som blev kuligt värre ;)

I lördags var jag inne i Kristianstad och hittade på bal- och studentklänning! :)
Och jag har räknat ut... På mindre än en månad är jag nu skyldig mamma 8 500 kronor, toppen (N)

Igår (söndags) var jag och Matilda ute och sprang, skönt men blåsigt värre ;O
Fick konstigt ont i magen igår, det typ högg som en kniv i magen, riktigt obehagligt, gick inte över förren jag skulle lägga mig på kvällen, strange.

Ikväll har jag varit på träning igen, mums. Men tror att jag visst har sträckt mitt vänsterben eller något för det gör ganska ont, och känns som en stäckning gör.

Just ja, ska kanske berätta, mim mobil lämnade jag ju in för tredje gången nu men nu så fick jag äntligen ett tillgodo kvitto på 2 000 kronor så nu ska dte inhandlas ny mobil, får se vad det blir för någon! Fett nice i alla fall :)

Nepps, nu kallar duschen!

Puss

Inga kommentarer: