fredag 6 november 2009

röda utslag...

Då går Molla på sin nya pencilin nu, och jag vill inte ens inse det.
RÖDA UTSLAG på magen såg jag idag, antar att det är medicinen.

Tycker inte hon kliar mera eller så men ska bli extra uppmärksam på det nu.
Kan ju vara något hon inte tåler i medicinen.
Men jag hoppas verkligen inte det är så för den hjälper verkligen hennes lungor, det är en helt otrolig skillnad på hennes andning.

Veckan har varit lite svajjig, varit sjuk från och till, haft feberfrossa, huvudvärk och såna där äckliga biverkningar som man kan få när man tar vaccination-sprutan mot svininfluensan.

Vi har äckligt mycket att göra nästa vecka i skolan! :(

Måndag; Matte B prov (som jag inte har pluggat på sen tusen år tillbaka)
Tisdag; Samhälle prov (med demokrati och sånt där tråkigt som jag inte orkat ta tag i)
Torsdag; Tal-delen för Nationella proven i Svenska B (OCH JAG VET INTE ENSA VAD JAG SKA PRATA OM!)

HJÄLP?!

Dessutom hänger körkortsteorin över mig, PLUS djursjukvården.

jag vill inte...

Inga kommentarer: