torsdag 12 november 2009

Körkortsteori till 120 %

Nu när allt skolarbete som är färdig denna veckan är över så har jag vrålpluggat körkortsteori idag. Rättare sagt från halv fyra till nästan nio.
Det är inte nådigt vill jag säga, jag vill ha körkort nu nu nu...

Imorgon är det fredag och sen är det helg minsann och da!
Tänkte plugga som tusan på djursjukvården på lördag och jag har en känsla av att jag kommer trycka ner en stor fet chipspåse i min mage samtidigt, haha :)
Och på söndag blir det sporthallen i Vinslöv för att kolla på GF Balans jubileumsuppvisning. Ska bli riktigt kul att kolla på men farao vad jag saknar gymnastiken! Riktigt mycket...

Nehepp, nu blir det en sista sväng med Molla och ikväll ska jag nog lägga mig så tidigt som jag inte har gjort på år och dag! :)

Puss

Inga kommentarer: