måndag 16 november 2009

gymnastiken...! <3

Jahopp, då var denna helgen över...

Pluggat körkort som fan, jag vill nog inte tro att det snart är dags. Just nu känns det som om jag inte klarar det, och körningen vill jag inte ens tänka på.
Bara jag tänker på det så bultar mitt hjärta som fan, och det menar jag, det verkligen pumpar (!)

Igår var jag på GF Balans 30-års jubileum, sjukt kul.
Finns inte ord för hur mycket jag saknar gymnastiken, det är fan inte klokt.
Jag tror jag ska kämpa för att komma till träningarna nästa terminen, jag VILL verkligen!
Tänk er att ni har tränat i lite mer än 10 år och sen så tvingas ni lägga av för att ni inte kan ta er från och till träningarna.
Jag ska verkligen försöka se möjligheterna för att ta mig från & till Vinslöv, jag MÅSTE!

Och bara för att jag saknar det som fan så slänger jag in en bild när jag sitter i spagat,
-

i miss it...

Inga kommentarer: